El mural d’Asier & Müs guanya el premi del públic del 2n Torrefarrera Street Art Festival

El grafit ha estat el més votat pels torrefarrerins i torrefarrerines, per davant dels treballs realitzats pel nord-americà OverUnder i pels artistes d’Albacete Sergio Delicado & Juangacedos

El mural realitzat pels artistes Asier & Müs (Donosti i Ponferrada) ha estat l’escollit pels torrefarrerins i torrefarrerines com a guanyador del premi del públic de la segona edició del Torrefarrera Street Art Festival dotat amb 500 euros. Aquest treball ha rebut 68 dels 377 vots vàlids (un 18 % dels vots) materialitzats a través de la web de participació habilitada per l’Ajuntament de Torrefarrera per a tal efecte.

El grafit guanyador ocupa una de les parets de l’Escola La Creu de Torrefarrera amb una superfície de 60 metres quadrats.

Pel que fa a la segona i tercera posició han quedat empatats a 60 vots el mural d’OverUnder (Nevada, EUA), situat al carrer Gran Via, i el de Sergio Delicado & Juangacedos (Albacete), amb un mural realitzat a Malpartit.

L’obra guanyadora del premi del públic vol reflectir la dolçor i la innocència que representa l’estampa de primera hora del matí al col·legi, quan ja t’havien castigat o t’havies adormit per un moment, l’arribada d’un company nou i tot el que això ofereix: una amistat, i sobretot, moltes aventures junts.

Mural realitzat per l’artista urbà OverUnder

2a edició del Torrefarrera Street Art Festival

El passat 14 de setembre, en el marc de la Festa Major de Torrefarrera, es van donar a conèixer els premis del jurat del 2n Torrefarrera Street Art Festival. El jurat va atorgar el primer premi (1.000 euros) a Juanjo Surace, d’Argentina, autor de l’obra “Invitació a la lectura”. El segon premi del certamen, dotat amb 500 euros, va ser per a l’artista Bastian, d’Oviedo, per la intervenció mural a una de les parets més grans del certamen d’enguany.

Obra de Sergio Delicado & Juangacedos

Millorar l’entorn urbà i fomentar la cultura són els principals objectius del Torrefarrera Street Art Festival, organitzat per segon any consecutiu pel consistori per dinamitzar i regenerar els espais del municipi, potenciant l’art urbà com a mitjà d’integració social. El certamen ha comptat amb el suport de la Diputació de Lleida, l’Institut d’Estudis Ilerdencs, l’empresa ICG Software i Montana Colors.